الجمعة، 14 فبراير 2014

كلمات اغنية نفسى افجر .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014



" كلمات اغنية نفسى افجر .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014 "

انزل الشارع و شوف بعينيك
و انت فى طريقك بص بصة حواليك
سيبك من النخبة المثقفين
هو الشارع هيقولك الحقيقة فين
مفيش تربية و مفيش تعليم
مفيش نظام و مفيش قوانين
العالم بيجرى و احنا فى مطرحنا
و بنتخانق فى عز الزحمة
مقضيينها شتيمة و سب
و الصوت العالى دايما يكسب
عايشين فى سباق و مفيش اخلاق

مفيش حساب مفيش عقاب
انا مش هزوق فى كلام
انا مواطن انا شاهد عيان

نفسى افجر الشوارع و الطرق
كل يوم دمى بيتحرق

خلاص الشارع مبقاش فيه رحمة
قضيت نص حياتى فى الزحمة
نفسى اركب جناحات و اطير
نفسى اقول كلام كتير
سواق التاكسى كرهنى فى نفسى
و الميكروباص بيدوس على الناس
و الناس كلها ماشيين بالعكس
مفيش دم و لا احساس
بنات بلدنا بيتحرشوا بيهم
و القانون مش عارف يحميهم
و المخدرات فى كل مكان
حشيش , ترامادول , بيسة , برشام
نظام قديم زى الجديد
و كله ماشى بالتعريض

نفسى افجر الشوارع و الطرق
كل يوم دمى بيتحرق
كلمات اغنية نفسى افجر, كلمات اغنيه نفسى افجر, كلمات أغنية نفسى افجر, كلمات أغنيه نفسى افجر, نفسى افجر, اغنية نفسى افجر, نفسى افجر كايروكى, اغنية نفسى افجر كايروكى, اغنية كايروكى نفسى افجر, اغنية نفسى افجر فريق كايروكى, اغنية نفسى افجر فرقة كايروكى, اغنية نفسى افجر كايروكى باند, استماع اغنية نفسى افجر كايروكى, تحميل اغنية نفسى افجر كايروكى, نفسى افجر ام بى ثرى, نفسى افجر mp3, البوم كايروكى نفسى افجر, كايروكى 2014, كايروكى نفسى افجر 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكلمات اغنية نفسي افجر, كلمات اغنيه نفسي افجر, كلمات أغنية نفسي افجر, كلمات أغنيه نفسي افجر, نفسي افجر, اغنية نفسي افجر, نفسي افجر كايروكى, اغنية نفسي افجر كايروكى, اغنية كايروكى نفسي افجر, اغنية نفسي افجر فريق كايروكى, اغنية نفسي افجر فرقة كايروكى, اغنية نفسي افجر كايروكى باند, استماع اغنية نفسي افجر كايروكى, تحميل اغنية نفسي افجر كايروكى, نفسي افجر ام بى ثرى, نفسي افجر mp3, البوم كايروكى نفسي افجر, كايروكى 2014, كايروكى نفسي افجر 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق