السبت، 15 فبراير 2014

كلمات اغنية مسرحية .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014



" كلمات اغنية مسرحية .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014 "

ما تفكريش مرتين
كدبة عشناها و صدقتيها
انا مش هعيش دور الحزين
كلمة خلاص انا مستنيها
عملت حسابى انى انساكى
قبل اصلا ما ابقى معاكى
انتى فاضية و انا فاضى
بنحاول نهرب من الماضى
فى حد فى قلبك مستخبى
تقريبا اللى كان قبلى
و مش قادرة تنسى الايام
و عاوزانى اكون زيه تمام
و علشانك انتى انا هبقى هو
و همشى و اسيبك زى ما هو
سابك وحدك للايام
الدنيا داين تدان

انتى عايشة فى مسرحية
عاوزانى اكون كومبارس فى الخلفية

و ياريت تقوليها علشان زهقان
و انا اعمل دور الزعلان
و بلاش تعيشى دور الضحية
و تصدقى المسرحية
انتى كدبة و صدقتيها
و انا مش عارف اعديها
اسمعى منى الحقيقة
افهميها و صدقيها
انا بالنسبة ليكى كوبرى
هتعدى عليا وتجرى
و تهربى من الحقيقة
و تفضلى دايما وحيدة
خلاص ملوش لزمة الكلام
انتى اصلا مش تمام
ادينا عيشنا لنا يومين
ما تفكريش مرتين

انتى عايشة فى مسرحية
عاوزانى اكون كومبارس فى الخلفية

ما تفكريش مرتين
كدبة عشناها و صدقتيها
انا مش هعيش دور الحزين
كلمة خلاص انا مستنيها
كلمات اغنية مسرحية, كلمات اغنيه مسرحية, كلمات أغنية مسرحية, كلمات أغنيه مسرحية, مسرحية, اغنية مسرحية, مسرحية كايروكى, اغنية مسرحية كايروكى, اغنية كايروكى مسرحية, اغنية مسرحية فريق كايروكى, اغنية مسرحية فرقة كايروكى, اغنية مسرحية كايروكى باند, استماع اغنية مسرحية كايروكى, تحميل اغنية مسرحية كايروكى, مسرحية ام بى ثرى, مسرحية mp3, البوم كايروكى مسرحية, كايروكى 2014, كايروكى مسرحية 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكلمات اغنية مسرحيه, كلمات اغنيه مسرحيه, كلمات أغنية مسرحيه, كلمات أغنيه مسرحيه, مسرحيه, اغنية مسرحيه, مسرحيه كايروكى, اغنية مسرحيه كايروكى, اغنية كايروكى مسرحيه, اغنية مسرحيه فريق كايروكى, اغنية مسرحيه فرقة كايروكى, اغنية مسرحيه كايروكى باند, استماع اغنية مسرحيه كايروكى, تحميل اغنية مسرحيه كايروكى, مسرحيه ام بى ثرى, مسرحيه mp3, البوم كايروكى مسرحيه, كايروكى 2014, كايروكى مسرحيه 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديد

هناك تعليق واحد:

  1. ابعت ليه عليا فكرى الجملة دى غلط والصح (هتعدى عليا وتجرى )

    ردحذف