الاثنين، 10 فبراير 2014

كلمات اغنية اجمل ما عندى لكايروكى و سعاد ماسى .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014




" كلمات اغنية اجمل ما عندى لكايروكى و سعاد ماسى .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014 "

ضد الملل و عمرى ما هسيب 
حزنى يزيد يبقى جبل
عندى اللى يفتح لى بيبان الفرح
انا عندى امل

عندى بالصح حاجات بالزوف
لكن ناقصنى حاجات كتيرة
ناقصنى انى نقدر نطير
و انا عارفة انى فى يوم رايحة نقدر

عندى قمر بسهر معاه
عندى معاد و حبيبى لغاه
عندى حضن يساع الكون
ريقى نشف و الحب رواه
و اجمل ما عندى ايمان بالله
و نقول يارب تكون بالعون

اصل الحياة اصعب حاجة
على اللى معندوش غير الاحساس
و الناس لبعضها محتاجة
و انا مازال عندى امل فى الناس

عندى قمر بسهر معاه
عندى معاد و حبيبى لغاه
عندى حضن يساع الكون
ريقى نشف و الحب رواه
و اجمل ما عندى ايمان بالله
كلمات اغنية اجمل ما عندى, كلمات اغنيه اجمل ما عندى, كلمات أغنية اجمل ما عندى, كلمات أغنيه اجمل ما عندى, اجمل ما عندى, اغنية اجمل ما عندى, اجمل ما عندى كايروكى وسعاد ماسى, اغنية اجمل ما عندى كايروكى, اغنية كايروكى اجمل ما عندى, اغنية اجمل ما عندى فريق كايروكى, اغنية اجمل ما عندى فرقة كايروكى, اغنية اجمل ما عندى كايروكى باند, استماع اغنية اجمل ما عندى كايروكى, تحميل اغنية اجمل ما عندى كايروكى, اجمل ما عندى ام بى ثرى, اجمل ما عندى mp3, البوم كايروكى اجمل ما عندى, كايروكى 2014, كايروكى اجمل ما عندى 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكلمات اغنية أجمل ما عندى, كلمات اغنيه أجمل ما عندى, كلمات أغنية أجمل ما عندى, كلمات أغنيه أجمل ما عندى, أجمل ما عندى, اغنية أجمل ما عندى, أجمل ما عندى كايروكى, اغنية أجمل ما عندى كايروكى, اغنية كايروكى أجمل ما عندى, اغنية أجمل ما عندى فريق كايروكى, اغنية أجمل ما عندى فرقة كايروكى, اغنية أجمل ما عندى كايروكى باند, استماع اغنية أجمل ما عندى كايروكى, تحميل اغنية أجمل ما عندى كايروكى, أجمل ما عندى ام بى ثرى, أجمل ما عندى mp3, البوم كايروكى أجمل ما عندى, كايروكى 2014, كايروكى أجمل ما عندى 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكلمات اغنية اجمل ما عندي, كلمات اغنيه اجمل ما عندي, كلمات أغنية اجمل ما عندي, كلمات أغنيه اجمل ما عندي, اجمل ما عندي, اغنية اجمل ما عندي, اجمل ما عندي كايروكى, اغنية اجمل ما عندي كايروكى, اغنية كايروكى اجمل ما عندي, اغنية اجمل ما عندي فريق كايروكى, اغنية اجمل ما عندي فرقة كايروكى, اغنية اجمل ما عندي كايروكى باند, استماع اغنية اجمل ما عندي كايروكى, تحميل اغنية اجمل ما عندي كايروكى, اجمل ما عندي ام بى ثرى, اجمل ما عندي mp3, البوم كايروكى اجمل ما عندي, كايروكى 2014, كايروكى اجمل ما عندي 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكايروكى وسعاد ماسى أغ�y � � � fm �k �ا عندي, اجمل ما عندي, اغنية اجمل ما عندي, اجمل ما عندي كايروكى, اغنية اجمل ما عندي كايروكى, اغنية كايروكى اجمل ما عندي, اغنية اجمل ما عندي فريق كايروكى, اغنية اجمل ما عندي فرقة كايروكى, اغنية اجمل ما عندي كايروكى باند, استماع اغنية اجمل ما عندي كايروكى, تحميل اغنية اجمل ما عندي كايروكى, اجمل ما عندي ام بى ثرى, اجمل ما عندي mp3, البوم كايروكى اجمل ما عندي, كايروكى 2014, كايروكى اجمل ما عندي 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكايروكي وسعاد ماسي

هناك 3 تعليقات: