الجمعة، 14 فبراير 2014

كلمات أغنية بتمر بأزمة .... ألبوم اللى بينى وبينك لـ جنات 2006





" بتمر بأزمة "

كده شكلك بتمر بأزمه .. وكلامك كله مالوش لازمه
وهتتعب نفسك عالفاضى .. ويا ريت ترتاح
دانا لسه جديده بمواعيدى .. يعنى أنا فيا اللى مكفينى
وغلطت ومش هغلط تانى .. وأهو حب وراح
أصلى إتعلمت من اللى عدى .. مش عايزه كلام مش ناقصه مناهده
أنا منك كده مليت
أحسنلك إنسى وريح بالك .. إبعد عنى وشوف يا بنى حالك
ما خلاص أنا كنت نسيت

مش هاضعف لأ دانا عنيده .. دورلك على واحده جديده
بتدوب من نظره وتنهيده .. ماشفتش عذاب
لو فاكر هتاخدها تحدى .. كده لأ فوق بقى مانتش قدى
ولا سهل عليك تفهم قلبى .. يالا يا كداب
أصلى إتعلمت من اللى عدى .. مش عايزه كلام مش ناقصه مناهده
أنا منك كده مليت
أحسنلك إنسى وريح بالك .. إبعد عنى وشوف يا بنى حالك
ما خلاص أنا كنت نسيت




كلمات أغانى، أغنية، جنات، أغانى جنات، ألبومات جنات، ألبوم اللى بينى وبينك، أغنية بتمر بأزمه، أغانى جنات، أغانى جنات القديمه، بتمر بأزمه جنات، أغنية بتمر بأزمه جنات، جنات بتمر بأزمه، كلمات بتمر بأزمه، كلمات حب، أغانى حب، أغانى رومانسيه، أغانى هاديه، أغنية رومانسية، أحلى أغانى الحب، جنات القديم، أغنية كده شكلك بتمر بأزمه، ألبوم اللى بينى وبينك، أغانى ألبوم اللى بينى وبينك، كلمات أغانى ألبوم جنات، كلمات ألبوم اللى بينى وبينك، كلمات أغانى جنات، المطربة جنات، الفنانه جنات، صور جنات، صورة ألبوم جنات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق