الأربعاء، 22 يناير 2014

كلمات أغنية أحلى حاجه فيا .... ألبوم أحلى حاجه فيا لـ لطيفة 2014





" أحلى حاجه فيا "

مش قادره أصدق اللى شايفاه وبسمعه .. معقول خلاص قلبك وقلبى إتجمعوا
إحلف كده إنك هاعيش معاك وتعيش معايا .. وتبقى جنبى وعينى بيك يتمتعوا
انا مالنهارده هنام وأقوم على ضحكتك .. وأخدك فى حضنى وأدوق معاك حنيتك
أنا مش هعيش عالأرض تانى خلاص كفايه .. هنعيش خلاص زى الملايكه فى جنتك
إنت أحلى حاجه فيا .. إنت كل حاجه ليا
لما تبقى فى إيديا .. بملك الدنيا بيك
حبك إنت خلانى .. أنا بقيت حد تانى
مافيش حاجه نقصانى .. وانا قدام عينيك

إلمسنى أصل إيديك عليا حنينه .. من يوم ما شفت عينيك وأنا مابقتش أنا
عارف أنا بحلم بإيه يا حبيبى تانى .. يا رب أعيش جمبك كمان مليون سنه
كل الكلام الحلو مايكفيش عينيك .. دول يظلموك لو يوصفوك ويقولوا فيك
مابقتش عايزه أنا غير حاجه واحده .. تدعى معايا ربى أعيش أيامى بيك
إنت أحلى حاجه فيا .. إنت كل حاجه ليا
لما تبقى فى إيديا .. بملك الدنيا بيك
حبك إنت خلانى .. أنا بقيت حد تانى
مافيش حاجه نقصانى .. وانا قدام عينيك



ألبوم لطيفة الجديد، أحدث ألبومات لطيفة، أغانى ألبوم لطيفة الجديد، ألبوم أحلى حاجه فيا، أغانى لطيفة، أغنية ، ألبومات 2014، أغانى حب، أغانى رومانسية، لطيفة التونسية،أغانى عتاب، أغانى حزن، أغانى تونسية، مطربة تونسية، الفنانة لطيفة، المطربة لطيفة، مجموعة أغانى لطيفة الجديدة، أغانى لطيفة الجديدة، لطيفة أحلى حاجه فيا، لطيفة الجديد، لطيفة mp3, أحلى حاجه فيا لطيفة، أغنية أحلى حاجه فيا ،أغنية أحلى حاجه فياmp3، تحميل اغنية أحلى حاجه فيا ، سماع اغنية أحلى حاجه فيا، أغنية أحلى حاجه فيا كاملة، مش قادره أصدق كامله، كلمات أغنية أحلى حاجه فيا، كلمات أغنية أحلى حاجه فيا لطيفة، كلمات أغانى لطيفة الجديدة، كلمات أغنية أحلى حاجه فيا، أغانى عربيه، شاهد أغنية لطيفة أحلى حاجه فيا، كليب أغنية لطيفة الجديد

هناك 5 تعليقات:

  1. اغنيه رررررررررررروعه

    ردحذف
  2. مشكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككور

    ردحذف
  3. جميله جدا السونج دى <3

    ردحذف
  4. حلو جدا لطيفة ربنا يخليك لينا امين يا رب

    ردحذف