الثلاثاء، 18 فبراير 2014

كلمات اغنية انا بعشق البحر .. لـ محمد منير




" كلمات اغنية انا بعشق البحر ..  لـ محمد منير "

انا بعشق البحر زيك يا حبيبتى حنون
و ساعات زيك مجنون
و مهاجر و مسافر
ساعات زيك حيران
و ساعات زيك زعلان
و ساعات مليان بالصبر ده انا بعشق البحر

انا بعشق السما علشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم و فرحة
حبيبة و غريبة
و علشان زيك بعيدة
و ساعات زيك قريبة
فى عيون متنغمة ده انا بعشق السما

انا بعشق الطريق لانه فيه لقانا
و فرحنا و شقانا
اصحابنا شبابنا
و فيه ضحكت دموعنا
و فيه بكيت شموعنا
و ضاع فيه الصديق ده انا بعشق الطريق

انا بعشق البحر و بعشق السما و بعشق الطريق
لانهم حياة و انتى يا حبيبتى انتى كل الحياة

انا بعشق البحر, انا بعشق البحر محمد منير, محمد منير انا بعشق البحر, كلمات اغنية انا بعشق البحر, كلمات اغنية انا بعشق البحر محمد منير, منير انا بعشق البحر, انا بعشق البحر منير, اغانى محمد منير, اغانى منير, محمد منير, منير, اغانى منير القديمة, كلمات اغانى, كلمات اغانى منير, كلمات اغانى محمد منير, منير قديم, محمد منير قديم, كلمات اغنية, كلمات, 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق