الأحد، 16 فبراير 2014

كلمات اغنية من غير كسوف .. لـ محمد منير




" كلمات اغنية من غير كسوف ..  لـ محمد منير "

من غير كسوف , قولتى انا عاشقاك
انا بعترف بهواك
ده انا من زمان عاوزاك تبقى حبيب قلبى
من غير كسوف , سيبتى الكلام يتقال
معرفش ليه اتقال
كانه كان موال بتردديه جنبى

مشيت وياكى للاخر , اتارى اولك اخر
عينيكى خدتنى للحلم اللى ما بيكملش
كلام خلى احلامى تشوفنى و اشوفها قدامى
وهمتينى و خلاص مقدرش ما اتكلمش

من غير كسوف , ايوة انا مليت
من كتر ما استنيت
و تعبت لما داريت احساسى بعينيكى
من غير كسوف , انتى اللى انا حبيت
و عشقت و اتمنيت
شيلتك فى قلبى سنين عمال اخبيكى

مشيت وياكى للاخر , اتارى اولك اخر
عينيكى خدتنى للحلم اللى ما بيكملش
كلام خلى احلامى تشوفنى و اشوفها قدامى
وهمتينى و خلاص مقدرش ما اتكلمش

من غير كسوف, من غير كسوف محمد منير, محمد منير من غير كسوف, كلمات اغنية من غير كسوف, كلمات اغنية من غير كسوف محمد منير, منير من غير كسوف, من غير كسوف منير, اغانى محمد منير, اغانى منير, محمد منير, منير, اغانى منير القديمة, كلمات اغانى, كلمات اغانى منير, كلمات اغانى محمد منير, منير قديم, محمد منير قديم, كلمات اغنية, كلمات, 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق