الجمعة، 28 فبراير 2014

كلمات أغنية خليها بقلبى .... من ألبوم أجمل مختصر لـ صابر الرباعى 2014






" خليها بقلبى "

ياللى دوب عمرى شمعه .. خبيته بجفونى
لا بيستاهل منى دمعه .. ولا تبكى عيونى
لو إنه بيستاهل حبى .. كنت بضمه بروحى وقلبى
اللى منه محرومين
أنا بشكى لمين .. خليها بقلبى
أنا بحكى لمين .. تعبت وانا عم ببكى
أنا عم خبى الدمعه بضحكه .. وسكوتى عنى عم يحكى
بضحك على حالى وبشكى للى قلبى منه بيبكى
حرمنى الحنين .. حرمنى الحنين

ياللى عطيته عمرى كله .. بعمره ما ريحنى
يا خساره اللى أمنتله .. بالآخر يجرحنى
جرحه بعده بقلبى معلم .. جى يقولى ان شالله بتسلم
بعد غياب سنين 
أنا بشكى لمين .. خليها بقلبى
أنا بحكى لمين .. تعبت وانا عم ببكى
أنا عم خبى الدمعه بضحكه .. وسكوتى عنى عم يحكى
بضحك على حالى وبشكى للى قلبى منه بيبكى
حرمنى الحنين .. حرمنى الحنين




كلمات أغانى، أغنية، صابر الرباعى، أغانى صابر، ألبومات صابر، ألبوم أجمل مختصر، أغنية خليها بقلبى، أغانى الحب، شريط صابر الجديد، ألبوم صابر الجديد، أغانى صابر الجديده، شريط أجمل مختصر، ألبوم أجمل مختصر، أغانى أجمل مختصر، ألبوم صابر الرباعى، شريط صابر الرباعى، أغانى صابر الرباعى، أجمل مختصر صابر الرباعى، كلمات ألبوم صابر الرباعى، كلمات ألبوم أجمل مختصر، كلمات أغانى ألبوم أجمل مختصر، كلمات أغنية خليها بقلبى، أغنية خليها بقلبى، كلمات أغنية خليها بقلبى، خليها بقلبى صابر، خليها بقلبى صابر، صابر الرباعى خليها بقلبى، صابر الرباعى خليها بقلبى، اغنية خليها بقلبى صابر الرياعي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق