الثلاثاء، 11 فبراير 2014

كلمات أغنية الموضوع فيك .... ألبوم رحلة صعود لـ تامر حسنى 2014







" الموضوع فيك "

إوعى تخلى الدنيا تمشيك .. وتخلى كلامها يمشى عليك
ماتخليش حاجه تتحكم فيك .. ربنا خلقك تختار بإيديك
هتفكر ليه ده الموضوع فيك .. ده الموضوع فيك
ماتقولش ظروفى والله ما مسعده .. وتحبب نفسك كده فى القاعده
علشان فى أقل منك كتير .. بدأوا من تحت الصفر وعدوا
ولا تيأس يا بنى فى رب كبير .. لينا رب كبير
وقول .. طول عمرى أنا أقوى من الأيام .. هافضل أنا برده هارسم فيها أحلام
وتحت أنا أى ظروف هاطلع قدام .. هاطلع قدام 
وطول عمرى أنا أقوى من الأيام .. وماليش أنا سقف فى الأحلام
ولا عمرى يهزنى أى كلام .. مش فاضى لكلام

سيبك بقى مالإحباط والزيطه .. وقوم إكتب أحلامك عالحيطه
وكل اما تحقق حلم روح .. إمسك قلمك وعلى عليه 
حياتك قصة فيلم ليه ماتكونش بطلها ليه
وقول .. طول عمرى أنا أقوى من الأيام .. هافضل أنا برده هارسم فيها أحلام
وتحت أنا أى ظروف هاطلع قدام .. هاطلع قدام 
وطول عمرى أنا أقوى من الأيام .. وماليش أنا سقف فى الأحلام
ولا عمرى يهزنى أى كلام .. مش فاضى لكلام



أغانى ألبوم رحلة صعود، ألبوم رحلة صعود، كلمات ألبوم رحلة صعود، كلمات أغانى ألبوم رحلة صعود، رحلة صعود لتامر حسنى، رحلة صعود الجزء الأول، رحلة صعود الجزء الثانى، رحلة صعود تامر حسنى الجزء التانى، رحلة صعود تامر حسنى الجزء الأول، برنامج تامر حسني رحلة صعود الحلقة الأولي، أغانى برنامج رحلة صعود، رحلة صعود الموسم 1، أغانى رحلة صعود، تامر رحلة صعود، رحلة صعود تامر حسنى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق