السبت، 15 فبراير 2014

كلمات أغنية أنا دنيته .... ألبوم حب إمتلاك لـ جنات 2009






" أنا دنيته "

أنا دنيته بحلها وحياته كلها .. أنا أهله وأنا ناسه وروح قلبه وحبيبته

أنا دنيته بحالها وحياته كلها .. أنا أهله وأنا ماسه وروح قلبه وحبيبته
أنا اللى لو يغلط مسامحه فى حقها .. وأنا اللى لما يغيب عليها ترد غيبته
أنا الحضن اللى من تعبه بيهرب ليه .. أنا القلب اللى من خوفه بيتحامى بيه
أنا مش واحده بتحبه وبتموت فيه .. أنا بموت فى التراب اللى بيمشى عليه

أنا عمرى ما إتغيرت يوم من نحيته .. وأنا اللى راضيه تنصفه لو كان ظالمها
وأنا اللى لما بيشتكى من وحدته .. يبقى معاه قلبى وروحى أصحاب ويومها
أنا الحضن اللى من تعبه بيهرب ليه .. أنا القلب اللى من خوفه بيتحامى بيه
أنا مش واحده بتحبه وبتموت فيه .. أنا بموت فى التراب اللى بيمشى عليه

أنا دنيته بحلها وحياته كلها .. أنا أهله وأنا ناسه وروح قلبه وحبيبته



كلمات أغانى، أغنية، جنات، أغانى جنات، ألبومات جنات، ألبوم حب إمتلاك، أغنية أنا دنيته، أغانى جنات، أغانى جنات القديمه، أنا دنيته جنات، أغنية أنا دنيته جنات، جنات أنا ديته، كلمات أنا دنيته، كلمات حب، أغانى حب، أغانى رومانسيه، أغانى هاديه، أغنية رومانسية، أحلى أغانى الحب، جنات القديم، أغنية أنا دنيته وحياته ، ألبوم حب إمتلاك جنات، أغانى ألبوم حب إمتلاك، كلمات أغانى ألبوم جنات، كلمات ألبوم حب إمتلاك، كلمات أغانى جنات، المطربة جنات، الفنانه جنات، صور جنات، صورة ألبوم جنات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق