الخميس، 13 فبراير 2014

كلمات أغنية منى ليك .... ألبوم اللى بينى وبينك لـ جنات 2006






" منى ليك "

كلمه منى ليك .. أنا هموت عليك .. وادينى جتلك وبقول
آه يا سيدى آه .. يا كل عمرى .. هافضل أحبك على طول
مين ملاك قلبى .. غير حبيب قلبى .. اللى عمرى فى يوم ما أنساه
كل يوم عدى .. وإنت مش جنبى .. الحياه ماكنتش حياه
كلمه منى ليك .. أنا هموت عليك .. وادينى جتلك وبقول
آه يا سيدى آه .. يا كل عمرى .. هافضل أحبك على طول

قلبى داب أول ما شوفتك .. يعنى من الأول بحبك
لما جت عينى فى عينيك .. عاللى جراى ليا
مين ملاك قلبى .. غير حبيب قلبى .. اللى عمرى فى يوم ما أنساه
كل يوم عدى .. وإنت مش جنبى .. الحياه ماكنتش حياه
كلمه منى ليك .. أنا هموت عليك .. وادينى جتلك وبقول
آه يا سيدى آه .. يا كل عمرى .. هافضل أحبك على طول

واللى انا عنك دريته .. شوقى زاد قولته وحكيته
أصلى هاتجنن عليك .. علشان تكون ليا 
مين ملاك قلبى .. غير حبيب قلبى .. اللى عمرى فى يوم ما أنساه
كل يوم عدى .. وإنت مش جنبى .. الحياه ماكنتش حياه
كلمه منى ليك .. أنا هموت عليك .. وادينى جتلك وبقول
آه يا سيدى آه .. يا كل عمرى .. هافضل أحبك على طول



كلمات أغانى، أغنية، جنات، أغانى جنات، ألبومات جنات، ألبوم اللى بينى وبينك، أغنية منى ليك، أغانى جنات، أغانى جنات القديمه، منى ليك جنات، أغنية منى ليك جنات، جنات منى ليك، كلمات منى ليك، كلمات حب، أغانى حب، أغانى رومانسيه، أغانى هاديه، أغنية رومانسية، أحلى أغانى الحب، جنات القديم، أغنية كلمه منى ليك، ألبوم اللى بينى وبينك، أغانى ألبوم اللى بينى وبينك، كلمات أغانى ألبوم جنات، كلمات ألبوم اللى بينى وبينك، كلمات أغانى جنات، المطربة جنات، الفنانه جنات، صور جنات، صورة ألبوم جنات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق