الجمعة، 10 يناير 2014

كلمات اغنية متفائلة ... ألبوم اسعد واحدة لـ إليسا



" متفائلة "


بصراحة لو عندك نية ... تيجى ليا تتعرف بيا ... انا واحدة عادية
رايحة مع الدنيا و جاية ... بنى ادمة ليا و عليا ... و انا مش مثالية

بصراحة حاسه معاك انى شايفة انا فيك حاجة منى و حاجة منك فيا

متفائلة ان ابقى انا اللى انت بتحلم تلاقيها ... بطيبتها و برائتها طبيعتها فيها و فيها
هتلاقى فيا حاجة حلوة انا اتحب عليها ... و عيوبى اللى شايفها فى حبك ليا تحليها
*****************
باقل كلمة انا بتضايق .. و لكنى برجع فى دقايق و اتراضى بسرعة
انا اصلى من جوايا طفلة و ساعات كتيرة بكون عاقلة و ساعات مندفعة
تفهمنى غلط اما تشوفنى بس انت بعد ما تعرفنى تلاقينى متواضعة
*****************
متفائلة ان ابقى انا اللى انت بتحلم تلاقيها ... بكسوفها و خوفها اما تشوفها و تتعرف بيها
هتلاقى فيا حاجة حلوة انا اتحب عليها ... و عيوبى اللى شايفها فى حبك ليا تحليها

متفائلة ان ابقى انا اللى انت بتحلم تلاقيها ... بطيبتها و برائتها طبيعتها فيها و فيها

هتلاقى فيا حاجة حلوة انا اتحب عليها ... و عيوبى اللى شايفها فى حبك ليا تحليها


كلمات اغنية متفائلة , كلمات البوم اليسا اسعد واحدة, كلمات اغانى اليسا, اغنية اليسا متفائلة ,, اليسا, اغنية متفائلة , كلمات اغانى, كلمات اغنية, البوم اسعد واحدة, البوم اليسا الجديد, 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق