الجمعة، 10 يناير 2014

كلمات اغنية كرهتك انا ... ألبوم اسعد واحدة لـ إليسا



" كلمات اغنية كرهتك انا "


علمتنى كيف الكره بيكون
حرمتنى صدق بعمرى عيون
ضيعتنى و ياريت ما عرفتك
شجعتنى ع الدنيا كلها قويت
سمعتنى احلى حكى و مشيت
ودعتنى و ياريت ما شوفتك

*************

شو عملت فيا و انت اللى عارف انى ما فيا منك انجرح
شو عملت فيا
قدام عينك انت قلبى بيندبح

*************

ما بقى فيا

ما بقى فيا اسهر لحالى
ابكى ع حالى
نسيتك انا
ما بقى فيا
قولك حبيبى
كذب ع حالى
كرهتك انا

ما بقى فيا

*************

غيرتنى غيرت فيا كتير
عودتنى عيش القسا بكير
غيرتنى و ما عرفت غيرتك
قسيتنى ع الدنيا كلها قسيت
بكيتنى و قبلك انا ما بكيت
موتتنى مع انى عيشتك

*************

شو عملت فيا و انت اللى عارف انى ما فيا منك انجرح
شو عملت فيا
قدام عينك انت قلبى بيندبح

*************

ما بقى فيا

ما بقى فيا اسهر لحالى
ابكى ع حالى
نسيتك انا
ما بقى فيا
قولك حبيبى
كذب ع حالى
كرهتك انا

ما بقى فيا


كلمات اغنية كرهتك انا , كلمات البوم اليسا اسعد واحدة, كلمات اغانى اليسا, اغنية اليسا كرهتك انا, اليسا, اغنية كرهتك انا, كلمات اغانى, كلمات اغنية, البوم اسعد واحدة, البوم اليسا الجديد, كلمات اغنية ما بقى فيا, اغنية ما بقى فيا, اغنية اليسا ما بقى فيا, اغنية ما بقى فيا,  

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق