الأربعاء، 22 يناير 2014

كلمات أغنية حكم علينا الهوا .... لـ أم كلثوم





                                         كلمات اغنية حكم علينا الهوا لام كلثوم 


حكم علينا الهوا  نعشق سوا يا عينى واحنا اللى قبل الهوا شوف كنت فين وانا فين 

واه يا ليل اه على الوعد والمقسوم ياليل يا عينى اه على الوعد والمقسوم لا تحوشوا لا 

لا ولا اه ما بين عيون وقلوب وحكم علينا الهوا نعشق سوا وندوب  صدق اللى قال اللى قال الهوا

فوق الجبين المكتوب السعد وعد يا عين والاسم نظرة عين  نظرة عين

وانا وانت روح مغرمه كان حظها من السماء

واه يا سلام على الهوا ياسلام خلنا من قلبنا بالفرحه نتكلم يا سلام

واه ياليل اه على الوعد والمقسوم ليل يا عينى اه على الوعد والمقسوم 

لا تحوشوا لا لا ولا اه ما بين عين وقلوب

الاولة يا هنا بنقولها تحينا والتانيه اه يا هنا احضن ليلينا 

والثالثه اه يا هوا يا هوا يا هوا سلمنا ليك امرنا ولقينا فيك عمرنا 

يا هوا يا هوا واجمل امانينا 

قالوا المحبه قدر انا قالت جمعنا والقرب تمملنا وادى الحياه معنى

خلى اليليل يا حبيبى يعدى وانا وياك فى ثوانى بعد ما كان اليليل وانا وحدى

بيطول حرمانى من حبك يا روحى نور الفرح بان وفى ضلك يا روحى حسيت

بالامان والحظ ابتساملى وضحكلى الزمان واه يا سلام على الهوا يا سلام ياسلام سلم ياسلام

خلنا من قلبنا بالفرحه نتكلم ياسلام 

 لسماع وتحميل الاغنية اضغط هنا 











اغنية حكم علينا الهواء, حكم علينا الهواء , اغنية حكم علينا الهواء لام كلثوم, سماع اغنية حكم علينا الهوا لام كلثوم , تحميل اغنية حكم علينا الهواء لام كلثوم , كلمات اغنية حكم علينا الهواء , قراءة كلمات اغنية حكم علينا الهواء , اغنية انا وانت روح مغرمة , اغنية خلى الليل يا حبيبى يعدى , 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق