الثلاثاء، 18 فبراير 2014

كلمات اغنية يونس .. لـ محمد منير




" كلمات اغنية يونس ..  لـ محمد منير "

جاى من بلادى البعيدة
لا زاد و لا مياة
و غربتى صاحبتى
بتحوم حواليا
و انتى تقوليلى بحبك
تحبى ايه فيا
و ده حب ايه ده اللى من غير اى حرية

يونس فى بلاد الشوق اه يا ولد الهلالية
بتونسنى دموع العين و انا سايب اهاليا
اه يا ولد الهلالية لا عليا و لا بيا
يا عزيزة يا بنت السلطان
لو يتغير الزمان
و قابلتينى فى اى مكان
كنت اعشق من غير ما تقولى
يونس انا يونس

كنت هقول ده المحبوب
و يدوب قلبى قبل ما ادوب
اه يا ولد الهلالية لا عليا و لا بيا
انا يونس و نسيت مين يونس و الدنيا مالت عليا

قلبى ضايع مين يلاقيه لى
باينى نسيته حدى اهلى
ينفع احبك من غير قلبى
ما تردوا عليها و عليا

اه يا ولد الهلالية لا عليا و لا بيا
يا عزيزة يا بنت السلطان
لو يتغير الزمان
و قابلتينى فى اى مكان
كنت اعشق من غير ما تقولى
يونس انا يونس

كنت هقول ده المحبوب
و يدوب قلبى قبل ما ادوب
اه يا ولد الهلالية لا عليا و لا بيا
انا يونس و نسيت مين يونس و الدنيا مالت عليا

يونس فى بلاد الشوق اه يا ولد الهلالية
بتونسنى دموع العين و انا سايب اهاليا

اه يا ولد الهلالية لا عليا و لا بيا
انا يونس و نسيت مين يونس و الدنيا مالت عليا

يونس, يونس محمد منير, محمد منير يونس, كلمات اغنية يونس, كلمات اغنية يونس محمد منير, منير يونس, يونس منير, اغانى محمد منير, اغانى منير, محمد منير, منير, اغانى منير القديمة, كلمات اغانى, كلمات اغانى منير, كلمات اغانى محمد منير, منير قديم, محمد منير قديم, كلمات اغنية, كلمات, جاى من بلادى البعيدة, جاى من بلادى البعيدة محمد منير, محمد منير جاى من بلادى البعيدة, كلمات اغنية جاى من البلاد البعيدة, كلمات اغنية جاى من بلادى البعيده محمد منير, منير جاى من بلادى البعيدة, جاى من بلادي البعيدة منير,

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق