السبت، 8 فبراير 2014

كلمات اغنية بنات من البوم زى اى اتنين لـ سامو زين 2014
















" كلمات اغنية بنات من البوم زى اى اتنين لـ سامو زين 2014 "

شوفتها قدامى انا قلبى اتخض
و قولت بجد بنات الدنيا اتجمعوا فى بعض فى واحدة
لقيتها انا قدامى

جمعت كلامى و قولت بحق انا بيها احق
و مش هديها فرصة تقول لا
و حبى عليها انا الزامى

همسك اعصابى بقى لا تفلت
ما انا خايف بقى منى لا تفلت
و انا اموت لو دى محاولة و فشلت
او لو قلقت منى و تقلت
انا صممت عليها و قفلت

ما انا اخدت قرار
و مافيهش هزار
لو حتى بيننا انا بس ايه

شوفتها قدامى انا قلبى اتخض
و قولت بجد بنات الدنيا اتجمعوا فى بعض فى واحدة
لقيتها انا قدامى

جمعت كلامى و قولت بحق انا بيها احق
و مش هديها فرصة تقول لا
و حبى عليها انا الزامى

بتقول للارض بقى اتهدى
انا حلوة و محدش قدى
بدلعها يا ناس اخدت عقلى
قدامها ضعفت

رقتها مفيش ابدا منها
و انا كنت هموت و اكلمها
و انا عاقل قبل ما اقابلها
بس اتجننت

همسك اعصابى بقى لا تفلت
ما انا خايف بقى منى لا تفلت
و انا اموت لو دى محاولة و فشلت
او لو قلقت منى و تقلت
انا صممت عليها و قفلت

ما انا اخدت قرار
و مافيهش هزار
لو حتى بيننا انا بس ايه

شوفتها قدامى انا قلبى اتخض
و قولت بجد بنات الدنيا اتجمعوا فى بعض فى واحدة
لقيتها انا قدامى

جمعت كلامى و قولت بحق انا بيها احق
و مش هديها فرصة تقول لا
و حبى عليها انا الزامى




اغنية بناتبناتبنات سامو زين, سامو زين بناتبنات ساموزين, سامزين بنات, كلمات اغنية سامو زين الجديدة, اغنية سامو زين الجديدة, البوم زى اى اتنين, سامو زين زي اي اتنين 2014, ساموزين 2014, سامو زين زي اي اتنين, تحميل اغنية بنات ساموزين 2014, تحميل اغنية بنات مجانا ساموزين, تحميل اغنية ساموزين الجديدة, كلمات اغنية بنات ساموزين, كلمات بنات ساموزين, كلمات اغنيه ساموزين بنات, أغنية بنات سمو زين, سمو زين 2014بنات سموزين, استماع اغنية بنات سامو زين, استماع اغنية سمو زين بنات, استماع أغنيه بنات ساموزين 2014

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق