الأحد، 23 فبراير 2014

كلمات أغنية مجنون رسمى .... ألبوم أخبارى لـ كارمن سليمان 2014





" مجنون رسمى " 

كل مكان كان شافنى بروحه .. أنا غيرته يريح روحه
أنا قربت أغير إسمى
ماسك فيا بإيده وسنانه .. قال وعايزنى أعيش علشانه
مش بيحب ده مجنون رسمى
يتغير على طول فى دقيقه .. لو واحد بصلى ببرائه
ويولع فى الدنيا حريقه .. هو ده حب ده ولا خناقه
كل مكان كان شافنى بروحه .. أنا غيرته يريح روحه
أنا قربت أغير إسمى
ماسك فيا بإيده وسنانه .. قال وعايزنى أعيش علشانه
مش بيحب ده مجنون رسمى

وضعه خلاص مابقاش يعجبنى .. ليل ونهار عمال يراقبنى
ويقول إن ده كله علشانى
وادعى ربنا يهديه ليا .. ويحس اللى بيعمله فيا
ويصبرنى على اللى بلانى
يتغير على طول فى دقيقه .. لو واحد بصلى ببرائه
ويولع فى الدنيا حريقه .. هو ده حب ده ولا خناقه
كل مكان كان شافنى بروحه .. أنا غيرته يريح روحه
أنا قربت أغير إسمى
ماسك فيا بإيده وسنانه .. قال وعايزنى أعيش علشانه
مش بيحب ده مجنون رسمى



كلمات أغانى، أغنية، كارمن سليمان، أغانى كارمن سليمان، ألبومات كارمن سليمان، ألبوم أخبارى، أغنية مجنون رسمى، ألبوم كارمن الجديد، أغانى كارمن الجديده، كلمات ألبوم كارمن، كلمات أغانى كارمن، كلمات أغنية مجنون رسمى كارمن، كلمات أغنية كارمن مجنون رسمى، أغانى الغيرة، كلمات فى الغيرة، أغانى عن الغيره، أغانى حب،  أحدث أغانى كارمن، أحدث ألبومات كارمن، الفنانه كارمن سليمان، المطربة كارمن سليمان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق