الجمعة، 14 فبراير 2014

كلمات اغنية انا مش قادر .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014



" كلمات اغنية انا مش قادر .. من البوم السكة شمال لـ كايروكى 2014 "

علمونا فى المدارس جملة بتقول العلم نور
كتبوها على الجدران و من بره المدرسة على السور

و السور كناية عن حجب الدنيا من البداية
من بره بيقول حكم و جوة كدب ملهوش نهاية

فاعلية الجملة و معناها و ايه مغزاها
حالها كحال المناهج حفظناها و ما فهمناها

انا مش قادر اعيد ايامى
انا مش قادر افضل فى مكانى

واقف فى طابور بين الجماهير
مستنى دور فى مسرح كبير

بحيى العلم و بقول يا بلادى
و من قلبى بصرخ و بنادى

يا بلادى انا فين اكون
انا خايف من بكرة المجنون

علمونى و عيشونى فى تاريخ بعيد فى فعل كان
و لوحدى سابونى و رمونى للمستقبل و الايام
و اختاروا طريق لخطوتى و خلوا العلم صم

انا مش قادر اعيد ايامى
انا مش قادر افضل فى مكانى

تحكم عليا ازاى و تقولى كام عمرك
ده انا عيشت يوم بسنين يساوى طول عمرك
صبرى مفتاحة اتكسر
عدلك بقى شئ من الاثر
و الحقيقة ان حلمى عن عالمكم انفصل
هو الحق كدة 
دايما غاوى نكد
هاوى يقول بلاوى
و يفضح فى اللى سكت
امسك طب لسانك
يبقى اسم باطل
اوعى تسيب مكانك
مين يحارب الباطل

انا مش قادر اعيد ايامى
انا مش قادر افضل فى مكانى
كلمات اغنية انا مش قادر, كلمات اغنيه انا مش قادر, كلمات أغنية انا مش قادر, كلمات أغنيه انا مش قادر, انا مش قادر, اغنية انا مش قادر, انا مش قادر كايروكى, اغنية انا مش قادر كايروكى, اغنية كايروكى انا مش قادر, اغنية انا مش قادر فريق كايروكى, اغنية انا مش قادر فرقة كايروكى, اغنية انا مش قادر كايروكى باند, استماع اغنية انا مش قادر كايروكى, تحميل اغنية انا مش قادر كايروكى, انا مش قادر ام بى ثرى, انا مش قادر mp3, البوم كايروكى انا مش قادر, كايروكى 2014, كايروكى انا مش قادر 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديدكلمات اغنية أنا مش قادر, كلمات اغنيه أنا مش قادر, كلمات أغنية أنا مش قادر, كلمات أغنيه أنا مش قادر, أنا مش قادر, اغنية أنا مش قادر, أنا مش قادر كايروكى, اغنية أنا مش قادر كايروكى, اغنية كايروكى أنا مش قادر, اغنية أنا مش قادر فريق كايروكى, اغنية أنا مش قادر فرقة كايروكى, اغنية أنا مش قادر كايروكى باند, استماع اغنية أنا مش قادر كايروكى, تحميل اغنية أنا مش قادر كايروكى, أنا مش قادر ام بى ثرى, أنا مش قادر mp3, البوم كايروكى أنا مش قادر, كايروكى 2014, كايروكى أنا مش قادر 2014, اغنية كايروكى مع باسم يوسف, اغنية كايروكى فى برنامج باسم يوسف, اغانى كايروكى, كايروكى, زاب ثروت, ذاب ثروت, البوم كايروكى الجديد

هناك تعليق واحد:

  1. لو سمحتم عاوز كلمات اغنيه تحكم عليا ازاى _ زاب ثروت

    ردحذف